Δομές Σχολείου

– Εργαστήρια: Αυστηρή τήρηση των κανόνων ασφαλείας, εκπαίδευση του μαθητή στην εργαστηριακή μέθοδο και εργασία. Αυτό προϋποθέτει επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ώθηση από τα Προγράμματα Σπουδών. Σε μεσοπρόθεσμο διάστημα, θα πρέπει να αξιολογηθούν εργαλεία και υλικά, με τις ελλείψεις να καλύπτονται καταρχήν από συνεισφορά άλλων τομέων του δημοσίου και ερευνητικών κέντρων.

– Κυλικείο / Εστιατόριο: Σταδιακή ένταξη του θεσμού των σχολικών γευμάτων στην σχολική διαδικασία, με επικέντρωση στις ζώνες εκπαιδευτικής προτεραιότητας και τα δημοτικά σχολεία. Σταδιακή επέκταση μετά από μελέτη της εφαρμογής σε ξένα σχολικά συστήματα. Αναμόρφωση του μενού στα κυλικεία και έλεγχος.

– Σχολική Βιβλιοθήκη: Κάθε σχολείο υποχρεούται να έχει δανειστική βιβλιοθήκη ανοιχτή για όλους. Την ευθύνη της βιβλιοθήκης έχει μέλος του Συλλόγου Διδασκόντων που μπορεί να αλλάζει ανά σχολική χρονιά. Το περιεχόμενο καθορίζεται και εμπλουτίζεται με ευθύνη όλων των μελών του σχολείου, ενώ επιβάλλεται η συνεργασία με τις δημοτικές βιβλιοθήκες. Η βιβλιοθήκη αποτελεί πολύ σημαντικό κομμάτι της σχολικής μονάδας, καθώς συνιστά πηγή γνώσης και έρευνας για τον μαθητή, αρχειοθετεί τα σχολικά και μη εγχειρίδια που υπάρχουν στον σχολικό χώρο και ενισχύει τη φιλαναγνωσία. Να εξεταστεί η ενίσχυση συγκεκριμένων βιβλιοθηκών με έξοδα του κράτους και να διερευνηθεί η δυνατότητα συνεργασίας με εκδοτικούς οίκους.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s